Get the Flash Player to see this player.

time2online Joomla Extensions: Simple Video Flash Player Module

  کانال تلگرام اهل ولاء کانال تلگرام اهل ولاء اینستاگرام اهل ولاء


يكشنبه ۱۶ ارديبهشت
۱۴۰۳

26. شوال 1445


5. می 2024






دیگر کتب نشر سفینه
تالیفات استاد - کتاب آيين بندگي
  1. سرّ دلبران (احمد دادجویی): مجموعه‌ای از داستانهای کوتاه، حاوی آموزه‌های اخلاقی و عرفانی در ۳ مجلّد، که از آثار بزرگان ادب و عرفان برگزیده و به زبانی ساده و قابل فهم برای همگان بازنویسی و به نحو موضوعی تنظیم شده است. بیوگرافی مختصر شخصیّت‌های داستان‌ها و شرح اصطلاحات و تعابیر عرفانی به کار برده شده در آنها نیز توسّط ویراستار کتاب، بر آن افزوده شده است.

۲/ اسماء الحسنی (آیت الله حاج شیخ محمّد حسن اثنی عشری/ تنظیم و بازنویسی: زهیر طیّب): در بیان مفاهیم اسماء الله و آداب و آثار ذکر هر یک از آنها، با مقدّمه‌ای در علم جفر، دوایر حروف، نحوه‌ی محاسبه‌ی مداخل ثلاثه و بسط و تکسیر.

۳/ بحرالغرائب (شیخ محمّد حسین هروی/ تصحیح: زهیر طیّب):‌در معرفت اسماء الله و کاربردهای شرعی ذکر اسماء. همراه با دستور نحوه‌ی بکارگیری الواح اسماء الله. این کتاب، نزد خواص از ارج و رتبه‌ی والایی برخوردار است و قریب به یکصد سال پیش تألیف شده و اینک با تصحیح و تحقیق علمی به چاپ رسیده است.

۴/ سِفرِ جَفر (سید حسین اخلاطی/ تصحیح: زهیر طیّب): اثری برجسته در تبیین علم حروف و ریاضیّات اسلامی، اثر علاّمه سیّد حسین اخلاطی. این کتاب، در باب انواع بسط و تکسیر مطالب مشروحی دارد و فوایدی در خصوص استخراج اسماء ملائکه و اعوان آنها و طریقه‌ی استحصال جواب از سؤال، در انتهای آن آمده است. این اثر متعلّق به قرن هفتم هجری قمری (قریب ۷۰۰ سال پیش) بوده و با تصحیح و تحقیق، به چاپ رسیده است.

۵/ در چهارده روایت، آموزش نوین روخوانی و روانخوانی قرآن مجید: هدف از نگارش این اثر، بالا بردن مهارت روانخوانی قرآن است که در چهارده بخش و با رسم‌الخط عثمان‌طه تألیف شده است تا آموزش‌های لازم برای قرائت قرآن به نوآموزان داده شود و به راحتی بتوانند قرآن‌های موجود با خط عثمان‌طه را بدون مشکل قرائت کنند.

۶/ کتابهای بزرگ تمدّن اسلامی (ان. آی. بلاچ/ ترجمه‌ی زهرا آقامحمّدشیرازی): در معرّفی هشتاد و یک کتاب دانشمندان مسلمان که در رشته‌های مختلف، مبدأ تحوّلات عظیم در علوم بشری شده است.

  1. فلسفه عرفانی افلوطین (غلامرضا رحمانی)
  2. قدرت، نفوذ و ترغیب: در زمینه مدیریت (گروه نویسندگان دانشگاه هاروارد/ برگردان بهاره واثق و مهدی فتّاحی)

۹/ جنگ هفتاد و دو ملت (منوچهر دین پرست): ‌تحلیلی بر گفتمان برخورد غربی و گفتگوی شرقی تمدنها. در تبیین و نقد و بررسی نظریّه‌های جنگ تمدنها و گفتگوی تمدنها، همراه با مقالاتی از کوفی عنان، نلسون ماندلا، جیانگ زمین، ماهاتیر محمّد، هانتینگتون و سیّد محمّد خاتمی.