Get the Flash Player to see this player.

time2online Joomla Extensions: Simple Video Flash Player Module

  کانال تلگرام اهل ولاء کانال تلگرام اهل ولاء اینستاگرام اهل ولاء


سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
۱۴۰۳

6. ذي‌القعده 1445


14. می 2024






مقدّمه
تالیفات استاد - کتاب جان جهان

 

اَلسَّلامُ عَلَی الْمَهْدِیِّ الَّذِی وَعَدَ اللّٰهُ عَزَّوَجَلَّ بِهِ الْاُمَمَ اَنْ یَجْمَعَ بِهِ الْکَلِمَ وَ یَلُمَّ بِهِ الشَّعَثَ وَ یَمْلَأَ بِهِ الْاَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلاً کَمٰا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً.

آنچه خواننده گرامی در دست دارد حاصل پیاده‌سازی، تنظیم و ویرایش فایل‌های صوتی مباحثی در حوزه‌ی مهدویّت است که توسط اینجانب طیّ سال‌های متمادی در جلسات اهل ولاء بیان شده[i] و با افزودن مطالب و نکات نسبتاً زیادی به آن، به صورت حاضر درآمده است.

بر خود واجب می‌دانم پس از شکر پروردگار متعال و سپاس از حضرت بقیّةالله‌الاعظم‌‌ارواحنافداه به خاطر توفیقی که در تألیف این اثر به مؤلّف عنایت نمودند، از تمام محقّقان و مؤلّفان بزرگواری که در همه‌ی عمر از آثار و تألیفاتشان در حوزه‌ی مهدویّت استفاده کرده‌ام و جملگی عارفان و عالمانی که از محضر فیض و مجلس درسشان بهره برده‌ام، سپاسگزاری کنم. همچنین لازم می‌دانم از دوستان جلسات اهل ولاء که زحمت پیاده‌سازی فایل‌های صوتی سخنانم و تایپ و تنظیم اوّلیّه‌ی آنها را عهده‌دار شدند، تشکّر کنم. بی‌شک آن بزرگواران و این عزیزان در اجر معنوی تألیف اثر حاضر سهیمند.

سال‌ها قبل کتاب مختصری در حوزه‌ی مهدویت و انتظار به نام «پایان شب سیه» نگاشتم که نخستین بار در سال ۱۳۵۱ به چاپ رسید و از آن تاریخ تا قریب ده سال بعد به کرّات تجدید چاپ شد و شمارگان نشر آن فراتر از پنجاه‌هزار نسخه رفت. کتاب مزبور به زبان انگلیسی نیز ترجمه شد و با نام The End Of Darkness  منتشر شد و در داخل و خارج کشور مورد استقبال انگلیسی‌زبان‌ها قرار گرفت.[ii] با عنایت به اینکه سال‌هاست کتاب مزبور نایاب شده است و دوستداران مباحث مهدوی به‌کرّات از بنده تقاضای نسخه‌ای از آن را می‌نمایند، بر آن شدم متن کتاب مزبور را عیناً به ضمیمه‌ی این کتاب در دسترس علاقمندان قرار دهم.

امید است مطالعه‌ی این دو اثر در افزایش معرفت و شناخت خوانندگان گرامی در حوزه‌ی مباحث مهدوی مفید و در برقراری ارتباط معنوی با آن حضرت سودمند و در ایفای وظائفی که یکایک شیعیان نسبت به آن بزرگوار بر عهده دارند، مددکار واقع شود.


مهدی طیّب
۱۳۹۵/ تهران              
www.Ahlevela.com



[i]. فایل‌های صوتی مباحث فوق در بخش سخنان استاد سایت اهل ولاء (www.Ahlevela.com) قابل دسترسی است و قسمت اعظم آنها به صورت لوح‌های فشرده نیز منتشر شده است.

[ii]. فایل PDF کتاب The End Of Darkness در بخش تألیفات استاد/کتاب‌های استاد، در سایت اهل ولاء قابل دسترسی و دانلود است.